Biznesmeblowy.pl

Fot. Spoinq

Fot. Spoinq

Holenderska marka Spoinq zaprezentowała w Paryżu meble personalizowane

  • Autor: mg
  • 11 wrz 2017 21:31 (aktualizacja: 12 wrz 2017 20:43)

W trakcie jesiennej edycji targów "Maison&Object", które odbyły się w paryskim Parc des expositions Paris Nord Villepinte w dniach 8-12 września br., holenderska marka Spoinq zaprezentowała nowości zaprojektowane zgodnie z ideą „mix & match”. Pozwala ona na pełną personalizację modeli.

Projektanci Spoinq’a tworzą bardzo spójne stylistycznie kolekcje stołów, krzeseł, foteli i sof w duchu industrialnym. Jedocześnie pozostawiają swoim odbiorcom dużą dozę swobody w kształtowaniu zamawianego modelu. Pozwala na to nie tylko szeroki wybór rodzajów i kolorów tkanin obiciowych, ale również rodzaju nóg i dodatkowych funkcjonalności. W ten sposób wnętrze domu czy mieszkania, w których znajdują się zestawy Spoinq’a, zyskują indywidualny charakter. Wynika to z filozofii marki, jaką jest „mix&match”; co można przetłumaczyć jako „mieszaj i dopasowuj”. Cechą charakterystyczną holenderskiej marki jest prostota, tak potrzeba wszędzie tam, gdzie z wnętrz korzysta wiele osób. Funkcjonalne podejście do designu sprawia, że wiele z modeli firmy sprawdzi się z powodzeniem zarówno we wnętrzach, jak i na zewnątrz.

Prezentowane w Paryżu nowości dostępne są już w Polsce. Ich dystrybucją zajmuje się BM Housing, firma specjalizująca się holenderskim designie.

WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ

POPULARNE


NEWSLETTER BIZNESMEBLOWY.PL

Najciekawsze artykuły z serwisu BiznesMeblowy.pl codziennie w Twojej skrzynce