Biznesmeblowy.pl

Uchwyty z kolekcji Cono (UU17) firmy Gamet. Fot. Gamet

Uchwyty z kolekcji Cono (UU17) firmy Gamet. Fot. Gamet

Firma Gamet została "Konsumenckim Liderem Jakości 2017"

  • Autor: mg
  • 22 sie 2017 12:14 (aktualizacja: 28 sie 2017 14:49)

Firma Gamet otrzymała wyróżnienie "Srebrne Godło" w kategorii "Akcesoria meblowe" i "Klamki" , przyznawane w programie "Konsumencki Lider Jakości 2017". Głównym celem programu jest wyłonienie najlepszych pod względem jakości marek i produktów dostępnych na polskim rynku.

Czytaj też: Jak dobrać uchwyt do frontu?

Celem badania jest wskazanie najbardziej rozpoznawalnych marek oraz produktów, a także ich cech istotnych z punktu widzenia konsumentów. W badaniu posługiwano się metodami badawczymi w postaci badania kwestionariuszowego (badanie eksperckie dotyczące kwalifikacji marek w kategoriach produktowych, badanie pilotażowe na losowo wybranej grupie konsumentów, badanie face-to-face z konsumentami, ankieta pilotowana z udziałem badacza) oraz badania opinii przez CAWI. Dobór lokalizacji na realizację badań miał charakter dwustopniowy. Populację podzielono na dwa segmenty: wielkomiejski (miasta powyżej 500 tys. mieszkańców) oraz miejski (miasta do 499 tys. mieszkańców). 

Tegoroczne wyniki pokazały, iż akcesoria meblowe oraz klamki marki Gamet należą do najbardziej rozpoznawalnych spośród wszystkich tego rodzaju produktów oferowanych przez polskich producentów. Ponad 85 proc. ankietowanych, którzy wypowiedzieli się na temat produktów Gamet, zdecydowanie je poleca. Rozwijając opinie o produktach Gamet, badani mówili o zaawansowaniu technologicznym produktów, jakości, elegancji, niezawodności oraz o nowoczesnym wzornictwie.

"Srebrne Godło" w programie "Konsumencki Lider Jakości 2017" w  kategorii „Akcesoria meblowe” oraz „Klamki” to niezwykle cenne wyróżnienie. Podsumowuje całą naszą strategię biznesową. Jej fundamentalnym elementem jest dbałość o jakość naszych produktów, wzornictwo, które wyznacza trendy, oraz innowacyjność technologiczna przekładającą się na funkcjonalność produktów.  Niezwykle cieszy nas, że te starania przynoszą tak oczekiwane rezultaty. Dziękujemy naszym klientom za zaufanie oraz pozytywną rekomendację – mówi Zbigniew Drzewiński, dyrektor sprzedaży i marketingu w Gamet.

WASZE KOMENTARZE (0) + DODAJ KOMENTARZ

POPULARNE


NEWSLETTER BIZNESMEBLOWY.PL

Najciekawsze artykuły z serwisu BiznesMeblowy.pl codziennie w Twojej skrzynce